MTD po raz drugi

W malowniczych okolicach Krakowa, w hotelu „Do Słońce”, 1 lutego br. odbyła się II edycja spotkania dealerskiego z okazji 10-lecia firmy MTD Poland. W gronie prawie 100. zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele centrów ogrodniczych oraz licznych punktów dealerskich firmy.

Na spotkaniu zaprezentowano wiele nowości, którymi MTD Poland zamierza podbijać polski rynek, przedstawiono także plany rozwojowe na najbliższe lata dla marek MTD, WOLF GARTEN i CUB CADET. Wielkie zainteresowanie wzbudziły kompleksowa i nowatorska oferta nasion traw i nawozów WOLF GARTEN, które firma będzie promować już od najbliższego sezonu oraz szeroka oferta narzędzi i maszyn tej marki. Podczas spotkania zaprezentowano także nowe minitraktorki ogrodowe, które mają szansę stać się hitem ze względu na połączenie unikalnej funkcjonalności małych urządzeń z mocnymi silnikami traktorowymi THORX produkcji MTD.

 

– Polski rynek potrzebuje nowych rozwiązań i nowatorskich produktów, dlatego zarówno WOLF GARTEN, jak i nasza najbardziej innowacyjna marka CUB CADET, wzbudzają duże emocje wśród klientów. A to dopiero początek, tego, co mamy do zaoferowania i pokazania, bo nasze centra badawczo-rozwojowe w USA i Niemczech pracują na najwyższych obrotach – mówi Krzysztof Grabowski, dyrektor MTD Poland. 
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: